donderdag 31 januari 2008

Dagje Sündsvall

Hai.

Woensdag, 30 januari, na school, gingen ik, Danique en Stefan even de stad in want we moesten nog het één en ander doen...o.a. een briefkaartje posten, en 'fika' doen.

Natuurlijk heb ik wat foto's van de stad gemaakt, zodat jullie lezertjes kunnen zien hoe het hier allemaal eruit ziet. Op mijn flickr pagina kunnen jullie nog meer foto's zien. Niet alleen van de stad zelf, maar ook van andere 'gelegenheden' en mensen die ik hier heb leren kennen.....


Dit moet een draak voorstellen. Ik dacht eerst dat het een hondje was. Maar de draak staat dus eigenlijk symbool voor de letter 'S' van 'Sündsvall'. Hij staat aan het begin van het centrum...waarschijnlijk om de stad te beschermen tegen al het kwade.


Hoofdstraat, (winkel)centrum Sündsvall


Na eventjes geshopt te hebben, gingen we 'Fika' doen in onze vaste vrouwen-in-overvloed-plekkie...'Wayne's Coffee'.

Zoek de man!


Zie je 'm al?


Kijk goed...


Wayne's Coffee = paradijs. Illustratie gemaakt door Danique


Later op de avond gingen we gezellig naar de ICA. Dit is een grote supermarktketen in Zweden. Bij mij in de buurt is er een Hemköp, maar ik ga liever naar de Ica omdat het daar iets goedkoper is. :)

Ja...ik eet wel gezond hoor. Misschien wel nóg gezonder dan toen ik nog in Nederland woonde.....:)


Stefan & Danique, mijn boodschapmaatjes.
Kijk eens waar wij staan...op de groenteafdeling. Goed he? Dus maken jullie maar geen zorgen, wij eten elke dag heel erg gezond.

Hej då!

3 opmerkingen:

dnqcnn zei

HIHI
what a funny story but we had a good day! :)
follow the leader leader leader

Anoniem zei

die draak lijkt echt meer op een cesar hondje op hoge poten ;)

Australie zei

Zoek de man...! :)