vrijdag 8 februari 2008

Feestje na school

Na 'een week lang met school bezig te zijn geweest' hadden we 'eindelijk' weer eens een feestje bij iemand thuis. En dit keer niet zomaar een feestje...nee...we gingen naar een heuse 'Mask Party' waarbij iedereen óf een masker óf een coole (foute) outfit moest dragen. Of allebei...

Ik ging als dief en eigenlijk ook wel een beetje als 'Kato' van The Green Hornet. Stefan ging ook als dief / 'Britt Reid' (van The Greet Hornet). En Danique ging als Pipi Langkous / Pippi Långstrump (op z'n Zweeds)

Mijn outfit heb ik bij elkaar verzameld bij een tweedehandswinkeltje (pet), H&M (handschoenen) en een feestenwinkeltje (masker).

Schoenen uit voordat je verder mag lopen...


Omgevallen (dronken) Italianen...allemaal op Stefan's benen...pijnlijk!

( Die Italianen kunnen echt niet drinken...na een paar shotjes tequilla waren ze h-e-l-e-m-a-a-l van de kaart...:) )

Party people!


Paolo 'The escaped prisoner' likt een ijsje bij een italiaanse Marylin Monroe.


Op mijn flickr-pagina kan je nog meer foto's zien van het feestje.
Ik probeer ze deze week erop te zetten!

Geen opmerkingen: