dinsdag 12 februari 2008

Feestjes.

We hadden trouwens afgelopen zaterdag weer een feestje...bij ons 'thuis'! Ik zal Meneer Nugter eens vragen naar de foto's. Want dit keer had híj een hele zooi foto's gemaakt!
En maandag was het een feestje voor mij alleen, want ik had namelijk voor het sinds weken weer Braziliaanse Jiu Jitsu getraind!

En gisteren was het ook een feestdag, want Danique was jarig! (Woensdag 13 feb)
Grattis på födelsedagen!
Zij is tjugotvå geworden...best oud he? :P Gefeliciteerd! En nog heeeeel veeeeel gelukkige jaren in goede gezondheid en moge al jouw wensen uitkomen!

Vandaag is het weer een feestdag: Valentijnsdag. Dan moet ik op zoek gaan naar een slachtoffer die ik kan gaan stalken met een kaart en een doos bonbonsjes en rozen en enge briefjes en telefoontjes en sms'jes en e-mailtjes...

Aanstaande vrijdag hadden we eigenlijk ook een soort van 'feestje' (Welkomsdinner)...maar wegens geringe belangstelling is het ge-canceld.

En zaterdag zijn we uitgenodigd voor een etentje...misschien dat we daar heengaan maar we gaan waarschijnlijk ook naar het Kårhuset; een bar/discotheekje. Maar ik wil eigenlijk ergens anders heen...

En zondag hebben we weer.......geintje.

Dat was het voorlopig wel wat betreft: de feestjes.

Deze week hebben we het eigenlijk best druk. We hadden vandaag een presentatie en we moeten ons nog voorbereiden voor de 'Final Exam' die we volgende week hebben! Ohja, volgende week hebben we weer een presentatie. We moeten dan een groepje vormen met alleen mensen uit ons eigen landje; samen moeten we een presentatie geven over 'Media in mijn land' ('Media in my country').

Hier nog een aantal foto's die ik heb gemaakt van Danique's verjaardags-kamertje...

Ik en Stefan hebben om 7:30 uur 's ochtends (!!) voor Danique een liedje gezongen...slingers en ballonnen opgehangen en haar cadeautjes gegeven!


Gezellig he?


Gefeliciteerd! Nogmaals...

(Fotootjes zijn gemaakt voordat we weggingen naar Pontus's dinner.
Vandaag bij Pontus (polen) en Luca (Italie) gegeten...en Stefan wilde niet eens mee!! :P
Danique heeft foto's gemaakt (Gimme the pics, D.C.!!), dus nog heeeeeel eventjes wachten. Ik probeer ze nog vóór het weekend op m'n bloggie te plaatsen.

Hold up!!)

2 opmerkingen:

dnqcnn zei

Ik weet niet waar jij bent hoor, Erasmus student, maar ik ben alleen maar aan het studeren geweest (zelfs op mijn verjaardag ja!)...
Waar zijn die feestjes dan?
Mag ik misschien ook een keertje mee?
Straks kom ik weer in Nederland en dan heb ik alleen maar in mijn kamertje gezeten...
Dat zou toch wel jammer zijn!
Dus, neem me alsjeblieft mee als jullie weer eens gaaf gaan doen, okee?
BTW
Zondag eten we bij Vera (Romanian girl :P) en gaan we taartjes/koekjes whatever bakken, jeej! Receptjes zoekennnnn!
xx
Nu ga ik weer leren ;)

Jack Daniel zei

Nou jaaaaa zeg!
Ik ben ook KEIHARD aan het studeren. Heb bijna alle vragen gemaakt van the final exam. NIEMAND anders is zo ver als ik en ze willen allemaal dat ik al mijn huiswerk doorstuur naar hun...want dan hoeven zij het zelf niet te maken. Stom he??

Maarre...volgende keer gaan we weer feesten, goed? In een echte club. Met coole peoplez. :) Net als gisteren...toen gingen we helemaal leip.

Ok, zondag eten bij Vera. GEZELLIG!!!

See you in a minute...want dan gaan we boodschappen doen bij de Hemköp!!