zaterdag 16 februari 2008

Preparation 'Final Exam' & hanging out with Erasmus-peoples.

Nou, het is me niet gelukt om wat pics vóór het weekend op m'n bloggie te plaatsen (zoals ik beloofd had), want ik had het ontzettend druk!
Donderdag ging ik naar de bieb en werkte ik (ik niet alleen, hoor...samen met Danique, maar zij wilde eerst per sé haar *compendium uitlezen) aan de vragen van 'The Final Exam'.
Wij hebben van tevoren de vragen gekregen. Het zijn er in totaal 10. Alle antwoorden van de 10 vragen moet je uit je hoofd leren. En dan, op de 'examen-dag' moet je 3 papiertjes, waarop de vragen staan, uit een hoed / muts / pet pakken. Die drie vragen moet je dan binnen 105 minuten maken.
Makkie zou je denken. Maar nee...dat is dus helemaal niet zo. Het zijn best pittige vragen. Ik heb er 3 uur over gedaan om de eerste vraag (vraag 2) te beantwoorden (vereiste: minimaal 300, maximaal 400 woorden). In de 7 uren, die we in de bieb hebben doorgebracht, hebben we maar 4 vraagjes gedaan. En veel mensen maken de vragen niet, omdat ze het te moeilijk vinden, en wachten liever op iemand die alle vragen heeft zitten maken, die hij/zij dan weer doorverstuurd naar iedereen. Hm...............................

Maar goed. Hier dan wat pictures!
(Allemaal gemaakt door Danique)

Woensdag (13 feb, 2008, 07:45 uur, Tornvillan)

Ik & Stefan...slingertjes ophangen voor de jarige Danique'je.

Woensdag (13 feb, 2008, 20:30 uur, Nacksta, bij Luca & Pontus)

Pontus, the polish mafia-member.


Lekker eten...!
(Ik proefde kokos...zalm...peultjes...en nog iets.)


Aanrecht


Victor (France)


Luca (Italy) & Jean-Baptiste (France)


Op school...(de Zweedse) Metro lezen...

Donderdag (14 feb, 2008, 00:00 uur)

In Kårhuset...Aurelie, Bart, ikke.


*Compendium = een bundel bestaande uit samenvattingen / belangrijke hoofdstukken van boeken

1 opmerking:

Anoniem zei

heb je de slinger van een italiaan gehaald ofzo :p