vrijdag 14 maart 2008

Sverige

Na al die berichten over feestjes en uitjes, wordt het toch maar weer eens tijd om over school te bloggen:

We hadden eergisteren een Zweedse test.

MAAR vorige week hadden we weer eens een feestje!! Want de franse Aurélie was jarig en ze werd 22 jaar! Hoera, hoera, hoeraaaaaaa........! Het was er heeeel gezellig en iedereen moest zich 'Chique' kleden, want het was ook nog eens een thematische-verjaardags-verkleedpartijtje! (...ik kom trouwens net terug van een ander feestje, ja alweer)

Maar eergisteren dus hadden we een Zweedse test voor als je naar Level 2 wilt gaan. Niet iedereen hoefde 'm te maken.
(Want niet iedereen wilt naar Level 2. (Lees: niet iedereen is zoooo goed in Zweeds als ik. Ik ben gewoon TE GOED voor level 1...nee, dat is een geintje))
Dus alleen ik, Marlies, Rick, Danique en...nog een paar anderen deden die test. En voor mijn gevoel ging het ook best wel goed. Ik heb een aantal dagen daarvoor, in de bieb, KEIHARD zitten leren voor deze test, dus ik was er helemaaaal niet zenuwachtig voor.

't is ook echt een heel leuk taaltje.



kijk eens wat een gezellige stof.



Ohja, ik zal mevrouw conijntje eens vragen naar de foto's van Aurelie's verjaardagsfeestje.

Pakketje


Ook heb ik inmiddels mijn eerste pakketje ontvangen:


(voor de mensen die mij ook een pakketje willen sturen, hierbij het adres!)




En wat zat erin?? Bamiesoep pakjes(!!!), heeeeel veeeel paaseitjes en...truffels!

Nu even wat anders!
Armbandje


Veronica (romania, die 'I-love-art!'-kunst-fotografie-geek!) heeft mij een armbandje gegeven. In Roemenie vieren ze namelijk de lente op 1 maart. De kleuren rood en wit staan voor lente & zon (rood) en de kleur wit staat voor de winter.




Er is namelijk nog veel meer gebeurt deze week, maar daar wil ik het graag een andere keertje over hebben:

- Kiruna trip!
- Helsinki / Tallin trip!
- Uppsala / Stockholm trip!
- Comparative Media Systems vak gehaald!
- tweede pakketje ontvangen! (binnen 3 dagen van Ede (NL) naar Sundsvall (SE))
- en nog iets...maar dat is nog niet echt rond...hierover meer in mijn volgende post!

2 opmerkingen:

dnqcnn zei

hejhej skinkstek! :D
hihihihii
ik vind je verhaaltje erg mooi!
kijk snel naar ons filmpje bij tante anci sara victoria of hoe ze dan ook heet ;)
en ik heb zweeds gehaald, een C!
ga snel kijken op je webmail!
hoera hoera hoera!

Unknown zei

hey.. I know the noodles! those are indonesia noodles.. and the soto mie flavour is the bests! :D
cheers from indonesia!