zondag 2 maart 2008

Stadshuset, Norra Berget & Stadion

Ik heb eergisteren denk ik wel mijn allerleukste nacht beleefd hier in Sundsvall...
Samen met Stefan heb ik de kwajongen uitgehangen! Och jee, och jee!

Het was zaterdagavond...en we zitten in Zweden. Wat doe je dan? Binnenblijven...?



Of iets leuks gaan doen?



Of toch maar binnenblijven?


Stefan & (volgens mij...) Danique (maar dat weet ik niet zeker, want dit meisje hield expres een krant voor haar gezicht omdat ze zich een celebrity vond en dacht dat ik een celebrity-fotograaf was...kapsones.)

Of toch maar niet?

Nou, we (ik en Stefan) hadden besloten om toch maar niet binnen te blijven!
Na het feestje in Stadshuset (alle clubs sluiten om 3 uur, sommige al om 2 uur) moesten we weer HELEMAAL terug naar huis lopen. Daar hadden we geen zin in...misschien een idee om eerst de Norra Berget te gaan 'beklimmen'? En daarna ff in het voetbalstadion binnensluipen en over het veld rennen en daarna pas terug naar huis lopen?

We waren niet dronken. (Maar dat kon ook niet echt, want een biertje kost zo rond de 50 kronen en whiskey met ijs kost 93 kronen (10 euro...22 oude nederlandse guldens)) Maar toch gingen we om 4 uur 's nachts / 's ochtends, na het uitgaan, ff een berg beklimmen om vervolgens een stukje boswandeling te maken. Na een half uurtje lopen kwamen we uit bij die grote witte uitzichttoren!

Het bewijs!





En daarna gingen we maar weer naar beneden. We deden er maar 15 minuten over om vanaf die grote witte toren helemaal naar beneden te komen.

Daarna liepen we richting het voetbalstadion: Norrporten Arena.
We klommen over de grote groene hekken en liepen heel stilletjes (ook al was er niemand in het stadion...) verder richting het veld. Omdat we niet mooie foto's kunnen maken met het mobieltje, hebben we maar besloten om, in plaats van een foto te maken van onszelf op de middenstip van het voetbalveld, een foto te maken van een doodshoofd-tekening op de tribune!



En toen gingen we dan eindelijk richting huis...

Het was een leuke nacht.

Overmorgen, weer een feestje (Chique Party). Francaise, Aurelie (rechtermeid), wordt dan 22 jaar.

Wordt vervolgd!

1 opmerking:

Anoniem zei

boefjes! en wanneer komt stefan met een blog... he he!!!