donderdag 12 juni 2008

Nästan till hem

-due to family issues, I had to edit this post...sorry!!-

Hè-Hè!!

Eindelijk heb ik wat tijd om mijn blogje up te daten. Er is veel gebeurd sinds ik uit Stockholm ben teruggekomen. Ik heb inmiddels Level 2 zweeds ook behaald, dus nu kan ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed zweeds. Nee tyvärr, het is nog steeds veel te moeilijk. Lezen is wel een makkie, maar spreken is hard!

Ik heb ook al een ander tripje achter de rug. We zijn naar Helsinki (Finland) en Tallinn (Estland) geweest. En vorige week maandag waren we weer aangekomen in Sundsvall. Nu is het alweer donderdag, en heb ik al 3 keer lekker liggen zonnen bij Sundsvall's enige buitenzwembad en heb ik ook nog het Nederlands weer meegemaakt! Sinds Helsinki ben ik een beetje sjuk geworden. Hoe warmer het wordt, hoe vaker ik mijn keel moet schrapen en ook moet ik de hele dag door mijn neus legen!
Maar...nu gaat het wel weer. Ohja ik ben ook nog naar de kapper geweest. Paar weken terug...



Zo warm was het vorige week.


Nu is het helaas alweer heel wat kouder geworden!

Op Danique's flickr kan je de foto's zien van de Helsini / Tallinn trip in mijn special 'Daniel J's collection' - mapje

Trouwens, bijna iedereen is alweer terug naar huis. Wij, de Tornvillan-mensjes, zijn een van de weinigen die nog zijn overgebleven. Maar volgende week dinsdag ga ik dan alweer weg. Nog niet naar Nederland. Nee...eerst naar Stockholm!!


Over stockholm gesproken. Hier nog een aantal fotootjes van de afgelopen Uppsala/Stockholm trip:

Uppsala:


Uppsala


Chilling in a park in Uppsala


Botanik Gården - Uppsala


Kyrka - Uppsala

Stockholm:


Lekker ontbijten in Gamla Stan


Stockholm downtown...ergens!


Shoppen...shop shop shop. Monkey Bizz

Nu ik toch lekker bezig ben...hier wat foto's van de Kiruna-trip!


Op weg naar Kiruna - 13 uur lang met de trein.


Ice Hotel!


Dog sled!


Snow scootering


Ice Hotel!!

Laatste tripje:

Helsinki / Tallinn:

Helsinki:


Italians on the boat!


Helsinki center


Helsini...parkje waar ik heb ontbeten!


Op weg naar Tallin...

Tallinn:


Op weg naar het Hostel in Tallinn


Hostel in Tallinn!


Ergens in het oude gedeelte van Tallinn


Streets of Tallinn


Club Hollywood....

Maar ik ga nu even mijn koffer proef-inpakken en zoeken naar stageplekken, sollicitatiebrieven schrijven, portfoliootje aanpassen...en nog eventjes genieten van mijn laatste dagen hier in Sundsvall!!!

Binnenkort ga ik verder bloggen op mijn andere blogje: Mijn andere blogje

1 opmerking:

dnqcnn zei

http://breakfastatme.blogspot.com/

i made a new one..
AGAIN!